Gyere te is az Öltözőbe!

Poszter az Öltöző falán

balotelli_9.jpg

Húsvéti cipők az NBA sztárjainak

2013.04.01. 07:49 divatszurkoló

LeBron James, Kobe Bryant és Kevin Durant már nagyra nőtt laklik, így a húsvéti nyuszi nekik nem érdességet, hanem egyedi kialakítású cipőket hozott. A LeBron X Low, a Kobe 8 System és a KD V speckó húsvéti verziói folytatják azt a trendet, amit az idei kosárlabda-divat diktál: az alkalmazott színek és minták büntetnek, mint egy elfuserált húsvéti tojás.

nike-basketball-easter-pack-lebron-x-low-kobe-8-system-kd-v-01-630x419.jpg

nike-basketball-easter-pack-lebron-x-low-kobe-8-system-kd-v-03-630x419.jpg

Nike-Air-Max-LeBron-X-Easter-5.jpg

nike-basketball-easter-pack-lebron-x-low-kobe-8-system-kd-v-02-630x419.jpg

nike-basketball-easter-pack-lebron-x-low-kobe-8-system-kd-v-04-630x419.jpg

Via

Szólj hozzá!

Címkék: cipő kosárlabda nba kobe bryant lebron james kevin durant

A bejegyzés trackback címe:

https://oltozo.blog.hu/api/trackback/id/tr615186269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása